خبرگزاری کار ایران

تاکید بر تقویت و تامین امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۱۵

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر تقویت و تامین امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تأکید شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، تصریح کرد: ایجاد گشت انتظامات، گشت شبانه و روزانه و نصب دوربین‌های مداربسته، احداث گیت نگهبانی در ضلع جنوبی شهرک‌ صنعتی سمنان توسط شرکت خدماتی، اخذ برگه تردد در شهرک‌های غرب استان از جمله اقدامات و برنامه‌ها در این زمینه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تأکید کرد که با توجه به ضرورت و اولویت تامین امنیت سرمایه کارآفرینان و صنعتگران، از مجموعه نیروی انتظامی تقاضا می‌شود که نسبت به تأمین هر چه بیشتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۲۹۷ فقره قرارداد به گستره یک هزار و ۹۴۹ هکتار با سرمایه‌گذاران منعقد شده که یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در استان سمنان فراهم آورده است.

باقری گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای هرگونه همکاری و تعامل با نیروی انتظامی به منظور پیشبرد اهداف آمادگی دارد.

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: انگیزه‌‌ها در انجام و وقوع جرم متنوع بوده و مکان‌هایی که در آن جرم به وقوع می‌پیوندد از گستردگی برخوردار است.

وی با اشاره به گستردگی شهرک‌های صنعتی استان سمنان، افزود: تقویت امنیت سرمایه‌گذاری، توسعه نظم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع تخلف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی استان است.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت یکی از مولفه‌های مهم در جذب سرمایه‌گذاران است که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان می‌شود.

حسنی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و راهکارهای تحقق آن، گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی بستر مناسبی برای تحقق شعار سال هستند و آمادگی هرگونه همکاری را برای محقق شدن این امر داریم.

فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: امنیت و ارتقای آن بستر پیشرفت‌های اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، با توجه به گستردگی و اشتغال حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی سمنان، ایجاد یگان انتظامی در این شهرک مطرح شد که با دستور مساعد سردار حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان مقرر شد تیم‌های کارشناسی بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره‌برداری و هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز