خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

طرح تک برگی شدن اسناد مالکیت روستایی در گلستان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۸۷۴

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک گلستان و برابر ابلاغیه امسال مرکز، اسناد مالکیت دفترچه ای روستائیان در قالب یک طرح به سند تک برگی و دارای شناسه الکترونیکی تبدیل می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: بنیاد مسکن استان تاکنون با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک از ۲۲۸ هزار واحد مسکونی در یک هزار روستا، بیش از ۱۰۰ هزار جلد سند مالکیت در روستاهای اصلاحات ارضی که امکان صدور سند وجود داشت، صادر کرده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۷۰ هزار جلد سند مالکیت طبق قوانین قبلی دفترچه ای و بیش از ۳۰ هزار جلد سند مالکیت بصورت تک برگ صادر شده است.

حسینی گفت: با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۱ الزام قانون حدنگار و ابلاغیه مرکز به بنیاد مسکن قرار است اسناد دفترچه ای به سند تک برگی و داری شناسه الکترونیکی تبدیل شود.

وی ادامه داد: در جلسه مشترکی که با اداره کل ثبت اسناد و املاک گلستان داشتیم قرار شد این طرح از روستاهایی که استقبال شده و درخواست سند تک برگی کنند با همکاری دهیاران آغاز شود و برای صرفه جویی در وقت و هزینه مردم روستا با توجه به شرایط سخت اقتصادی ما وارد روستاها شویم.

حسینی گفت: این دفترچه ها جمع اوری شده و در یک بازده زمانی مناسب تک برگی و دارای شناسه الکترونیکی خواهد شد.اولویت ما با اسناد تک برگی که شناسه الکترونیکی ندارند خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز