خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

با تکمیل پروژه انتقال آب سد گاوشان تنش آبی کرمانشاه رفع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۱۴۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از پیشرفت قابل توجه پروژه انتقال آب سد گاوشان یه شهر کرمانشاه ابراز خرسندی کردی و گفت با تکمیل این پروژه بخش مهمی از کم آبی شهر کرمانشاه رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه  در این مراسم از آب به عنوان اصلی ترین چالش جهان و به تبع آن ایران و کرمانشاه یاد کرد و افزود: بر اساس پیش بینی کارشناسان در یک دوره خشکسالی ۳۰ ساله قرار داریم که ۱۰ سال از آن سپری شده و هر سال شرایط بدتر از سال قبل می‌شود.

وی از مشکل تامین آب شهر کرمانشاه هم یاد کرد که در همین راستا قرارگاه عملیاتی تنش آبی خصوصا برای رفع مشکل آب شهر کرمانشاه هر هفته تشکیل می شود که حل مشکل خط  انتقال اضطراری آب سد گاوشان و اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومانی به این طرح یکی از مهمترین نتایج این جلسات بوده است.

فخری ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این خط بخش قابل توجهی از مشکلات آب شهر کرمانشاه مرتفع شود و یادآور شد: نمی‌توانیم بگوییم تنش آبی نخواهیم داشت، اما قطعا مشکلات بسیار کمتر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه ما در کرمانشاه کمبود آب نداریم بلکه مشکل اصلی در زمینه تهیه و توزیع است، تاکید کرد: برای حل مشکلات نیازمند تکمیل مخازن و خطوط بین آنها هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان منابع خوبی در اختیار حوزه آب و فاضلاب قرار گیرد که بتوانیم با کمک آن بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

فخری بر لزوم توجه به مسائل رفاهی پرسنل شرکت آب و فاضلاب خصوصا مسکن آنها نیز تاکید کرد و گفت: بر اساس تاکید استاندار در طرح اقدام ملی مسکن هر دستگاهی که زمین در اختیار بگذارد، اولویت اول واگذاری واحدها به پرسنل خود دستگاه خواهد بود و شرکت آب و فاضلاب نیز می تواند با تامین زمین به حل مشکل مسکن پرسنل خود کمک کند.

در پایان این جلسه از زحمات "علیرضا کاکاوند" مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه قدردانی و رضا داوودی بعنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

لازم به توضیح است رضا داودی با حکم اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مدت دو سال بعنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز