خبرگزاری کار ایران

خرید 22 هزار تُن گندم از کشاورزان سمنانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۷۲

استاندار سمنان از خرید گندم از کشاورزان و ذخیره سازی این کالا خبر داد و افزود: تاکنون بالغ بر ۲۲ هزارتن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و بیش از ۳۰ درصد مبلغ نیز پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نوزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان بیان کرد: در بحث دامدار کارت و تسهیلات حمایتی دامداران و مرغداران استان ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکنون ۱ هزار و ۳۱۵ مورد دامدارکارت با تسهیلاتی به ارزش بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: تبیین و تشریح اهداف و ابعاد اجرای طرح مدیریت هوشمند سازی نانوایی های سنتی از طریق اطلاع رسانی و جهاد تبیین در سطح استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: ضرورت دارد تا در راستای امید آفرینی و آگاهی بخشی اطلاع رسانی به مردم در خصوص اتفاقات و اقدامات مثبت و موثر انجام شده در بخش تنظیم بازار استان به صورت ویژه و مستمر ادامه داشته باشد.

هاشمی اظهار کرد: تامین سه کالای اساسی برنج، گوشت مرغ و روغن در استان با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه ذی الحجه و محرم به صورت ویژه مَدنظر قرار داشته باشد.

وی بیان کرد: در بحث خرید گندم از کشاورزان و ذخیره سازی این کالا اقدامات خوبی در استان شکل گرفته و تاکنون بالغ بر ۲۲ هزارتن گندم نیز از کشاورزان استان خریداری شده و بیش از ۳۰ درصد مبلغ نیز پرداخت شده است.

استاندار سمنان تاکید کرد: در تامین کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان هیچگونه کمبودی وجود نداشته و جای نگرانی نیست و کالاهای مورد نیاز مردم به وفور در دسترس قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز