خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

اراضی صنعتی به صورت الکترونیکی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۵۹

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: برای شفاف سازی در روند کارها و کاهش بوروکراسی اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به صورت شفاف و الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر اظهار کرد: با الکترونیکی شدن واگذاری زمین، اراضی خالی در سامانه eservices.isipo.ir قابل رویت بوده و متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی و از طریق سامانه مذکور، ضمن مشاهده قطعات خالی نسبت به ثبت درخواست دریافت زمین صنعتی اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این فرآیند را شفاف‌سازی، تسهیل امور، کاهش مراجعات حضوری، حذف فرآیند کاغذ بازی و الزامات قانونی برشمرد و افزود: در این فرآیند، کلیه امورات مربوط به واگذاری زمین، بر اساس جدول دستورالعمل ابلاغی به صورت کاملاً الکترونیکی و مرحله به مرحله انجام می گیرد.

اهلی ادامه داد: در فرآیند جدید، شرکت شهرک های صنعتی هیچ گونه دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه گذاران ندارد و تمامی مراحل توسط خود متقاضیان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این فرآیند الکترونیکی، اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را سپری کرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز