خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

فسخ قرارداد زمین واحدهای صنعتی راکد در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۵۱۱

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و در راستای تامین زمین سرمایه گذاران واقعی، قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فسخ می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اهلی عنوان کرد: بر اساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی از قراردادهای راکد هستیم که بدین منظور در طول سال چندین جلسات هیات حل اختلاف و داوری تشکیل و قراردادهای راکد فسخ می شود.

وی تصریح کرد: در صورت عدم آزاد سازی اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود و شهرک های صنعتی جولانگاه دلالان و فرصت طلبان خواهد شد که این خود نشان از اهمیت برگزاری این جلسات دارد.

اهلی با بیان اینکه جلسات هیات حل اختلاف با حضور داور و صاحبان خود قراردادها تشکیل می شود افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 3 جلسه هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک های صنعتی تشکیل شده است که در این جلسات، 75 قرارداد واگذاری مورد بررسی قرار گرفته که نتیجه آن منتهی به مهلت به برخی از قراردادها و یا فسخ برخی دیگر شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، همچنین اشاره ای هم به نحوه نقل و انتقال واحدهای تولیدی کرد و افزود: بر اساس قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران، هرگونه نقل و انتقال و فروش اراضی عرصه و اعیان واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک های صنعتی محمل قانونی نداشته و فاقد اعتبار می باشد و آثار حقوقی آن بر عهده متعاملین خواهد بود و تنظیم هرگونه سند و مبایعه نامه ای در این خصوص غیر قانونی بوده و باطل است.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز