خبرگزاری کار ایران

با ثبت سند مالکیت:

ناحیه صنعتی اصلاندوز به شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۱۱۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: طرح احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان در سال گذشته در شورای برنامه ریزی مصوب شده بود که تملک و ثبت سند مالکیت این ناحیه صنعتی به زودی به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: در چند سال گذشته مجوز احداث و توسعه چندین شهرک و ناحیه صنعتی در شورای برنامه ریزی مورد تصویب قرار گرفته بود که احداث ناحیه صنعتی اصلاندوز در شمال استان نیز جزو یکی از این مصوبات بود.

وی مساحت این ناحیه صنعتی را در حدود 25 هکتار برشمرد و تصریح کرد: از زمان تصویب ایجاد این ناحیه در شورای برنامه ریزی استان، تلاش ها برای مکان یابی و تملک اراضی مورد نیاز آغاز شد که خوشبختانه با همراهی دستگاه ها و ارگان های مربوطه، مکان یابی ناحیه انجام شده و اراضی مورد نظر به زودی در تملک شرکت شهرک های صنعتی در خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، شهرستان اصلاندوز را با توجه به واقع شدن در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان، حائز اهمیت دانست و افزود: مناطق مرزی با توجه به مجاورت با کشورهای همسایه، ظرفیت بالقوه ای برای سرمایه گذاری و افزایش تولید و صادرات دارند که باید از این ظرفیت مهم برای توسعه صنعت و صادرات استان استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز