خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ایجاد سد درگرگان مشکل کمبود آب را حل نمی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۸۹

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس گفت: ایجاد سد در شهر گرگان مشکل کمبود آب را برطرف نخواهد کرد بنابراین باید همزمان اقداماتی دیگری برای رفع این مشکل انجام شود.

غلامرضا منتظری درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: در همه جای کشور با کم آبی مواجه هستیم  وخشک سالی بر کشور حاکم است. مجمع نمایندگان گلستان نیز پیگیری زیادی برای تامین زیرساخت های آب در استان کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برای تامین آب شرب شهر گرگان از آبهای زیر زمینی استفاده می شود. ما در این شهر سدی برای تامین آب شرب نداریم و با پیگیری‌هایی که سال گذشته انجام شد مجوز احداث سد میرداماد گرفته شده است.

وی بیان کرد: هرچند حتی با ایجاد سد در شهر گرگان هم مشکل کمبود آب  شهر گرگان و اطراف آن حل نخواهد شد و باید شیرین سازی آب دریا اولویت ما باشد.

منتظری افزود: حفر چاه در گرگان و اطراف آن با ضرورت انجام شده اما باید بر روی فرهنگ سازی مصرف آب کار کنیم چراکه منابع حیاتی متعلق به همه مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر دولت سیزدهم به گلستان ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع کمبود آب شهر گرگان مصوب شده است که نزدیک ۲۰ میلیارد تومان اسفند سال  گذشته اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز