خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه کشاورزی استان فارس مطرح کرد؛

حدود 75هزار نفر از بهره برداران استان نسبت به خرید بیمه نامه اقدام کرده اند/مزارع دیم مشمول خسارت حدود 100 درصد شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۸۴۴

معاون بیمه کشاورزی استان فارس گفت: در سال زراعی 1401-1400 تاکنون , حدود 75هزار نفر از بهره برداران استان در زیر بخش‌های زراعت، باغ، دام، طیور، آبزیان و ابنیه نسبت به خرید بیمه نامه اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، پزشکی  با بیان اینکه  صندوق بیمه کشاورزی بانک کشاورزی همانند سایر بخش های بانک در جهت رونق تولید , امنیت غذایی مردم و ارتقای ارزش افزوده بخش کشاورزی  و حمایت از بهره برداران تلاش کرده است، افزود: این صندوق با تیمی متشکل از کارشناسان مجرب و کارآزموده در کنار سازمان جهاد کشاورزی مشغول ارائه خدمت است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری  به دلیل بروز عوامل قهری به ویژه خشکسالی و سرما و یخبندان خسارت های با شدت بالا و  در سطح وسیع  به محصولات تحت پوشش اعم از زراعت های دیم و آبی و همچنین زیر بخش باغبانی  وارد شده است.

 پزشکی گفت: به منظور بررسی خسارت‌های وارده و امنیت خاطر کشاورزان، از زمان وقوع خسارت گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی با تشکیل اکیپ‌های کارشناسی در 37 شهرستان  به منظور برآورد خسارت وارده حضور داشته و تمام تلاش تمامی دست اندرکاران در این جهت است که خسارت‌های کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون بیمه کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به وقوع خشکسالی در  اغلب مناطق استان،مزارع دیم  مشمول خسارت  حدود  100 درصد شده‌اند که  با توجه به افزایش سقف  تعهدات بیمه‌ای در  سال زراعی جاری، میزان غرامت  قابل پرداخت به  بیمه گذار ان خسارت دیده نیز  به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز