خبرگزاری کار ایران

تحلیل عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت در 1401

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۷۳

درب ضد سرقت برای افزایش امنیت ورود به موقعیت‌ هایی مانند منازل، ادارات و غیره در نظر گرفته می‌ شود و با توجه به ویژگی‌ های فوق‌العاده‌ای که دارد، به نسبت‌ درب‌ های معمولی و حتی آکاردئونی با استقبال بیشتری روبه‌رو است.

درب ضد سرقت برای افزایش امنیت ورود به موقعیت‌ هایی مانند منازل، ادارات و غیره در نظر گرفته می‌ شود و با توجه به ویژگی‌ های فوق‌العاده‌ای که دارد، به نسبت‌ درب‌ های معمولی و حتی آکاردئونی با استقبال بیشتری روبه‌رو است. این نوع درب‌ ها به‌طور کامل می‌ توانند در برابر هرگونه برش، دستکاری، فشار و مواردی از این دست مقاوم باشند. حتی سرما و گرما و همچنین آتش نیز هیچ تأثیری درعملکرد درب ضد سرقت نخواهد گذاشت. به‌طورکلی ساختار این درب به شکلی طراحی شده است که استفاده از آن خیال افراد را از داشتن امنیت راحت کرده است. حال ما در این مقاله قصد داریم به انواع درب ضد سرقت و همچنین عوامل موثر بر تعیین قیمت آن صحبت کنیم.

انواع درب ضد سرقت

همان‌ طور که حتماً می‌ دانید درب‌ های ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  •  درب ضد سرقت روکش راش: این مدل درب ضد سرقت از مدل‌های پرطرفدار است و به‌ دلیل دسترسی آسان، قیمت مناسب، رنگ‌پذیری ایده‌آل و کارآیی فوق‌ العاده مورد استفاده عموم قرار می‌ گیرد.
  •  درب ضد سرقت رویه فلزاین نوع درب ضد سرقت به‌عنوان درب‌ های ضد سرقت ویلایی در نظر گرفته می‌شود که معمولاً در شمال و جنوب کشور بیشترین استفاده را دارد. به طورکلی با توجه به امنیتی که این نوع درب فراهم می‌کند، متقاضیان زیادی دارد.
  • درب ضد سرقت روکش pvc: از ویژگی‌ های این نوع درب امنیتی می‌توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد که برای هر فضای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از دیگر ویژگی‌ های این درب ضد سرقت نیز می‌ توان به قیمت مناسب و همچنین عملکرد و کارآیی آن اشاره کرد.
  •  درب ضد سرقت لامینوکس: این نوع درب از مقاومت و استحکا فوق‌ العاده‌ای برخوردار است که دستکاری و تخریب آن را به شدت کاهش داده است. ضمناً توجه داشته باشید که قیمت این درب به نسبت سایر درب‌ های ضد سرقت بیشتر است.
  •  درب ضد سرقت ضد خش: استفاده از این نوع درب ضد سرقت مزایای مختلفی دارد که از جمله می‌توان به مقاومت عالی در برابر رطوبت اشاره کرد. همچنین قیمت مناسب و استحکام در برابر سایش و خش از دیگر ویژگی‌ های این درب محسوب می‌ شود.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

استفاده از درب‌ های ضد سرقت مزیت‌ های فوق‌ العاده‌ ای را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد که مهم‌ ترین آن‌ها مواردی هستند که در ادامه اشاره می‌کنیم:

  •  به طورکلی درب‌ های ضد سرقت به‌راحتی نصب می‌شوند. (البته توصیه می‌کنیم برای این منظور حتماً از افراد کارشناس استفاده کنید).
  •  این‌گونه درب‌ها امکانات امنیتی اضافی دارند که از جمله می‌ توان به قفل‌ های شب‌بند، دوربین چشمی، زنجیر درب و زنگ اضافی اشاره کرد.
  •  انواع درب ضد سرقت دارای لولاهای مخفی هستند که کار سارقان را برای شکستن درب سخت‌ تر می‌کند و طبیعتاً نفوذ به منازل یا ادارات نشدنی خواهد بود.
  •  جنس این نوع درب‌ها به گونه‌ای است که بدون کمترین دغدغه‌ای می‌توان آن‌ها را شست‌وشو داد، بدون آن‌ که مشکلی برای درب ضد سرقت ایجاد شود.

نکات مهم در زمان خرید درب ایده‌آل ضد سرقت

پر واضح است که برای خرید درب مناسب ضد سرقت باید به موارد با اهمیتی توجه شود که اصلی‌ ترین آن‌ ها عبارتند از:

تحلیل عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت در 1401

  • بررسی ضخامت و جنس چهارچوب درب: اولین موردی که باید برای خرید درب ضد سرقت مور توجه قرار بگیرد، جنس چهارچوب درب است که اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، به‌طور حتم سبب بروز مشکلات خواهد شد. به‌طور کلی بهتر است که جنس درب از یک فلز با آلیاژ مناسب باشد. توصیه می‌کنیم در این خصوص با افراد باتجربه مشورت کنید.
  • بررسی لولای درب: همان‌طور که می‌ دانید درب ضد سرقت وزن زیادی دارد که در نتیجه باید روی بیش از دو لولا نصب شود. در این خصوص بهتر است که از لولاهای بلبرینگ‌ دار استفاده شود.
  • بررسی جنس رویه درب: در نظر گرفتن با کیفیت‌ ترین رویه درب ضد سرقت از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود. برای مثال اگر این نوع درب‌ ها قرار است در محل‌ های آفتاب‌ خور نصب می‌ شوند، به‌ هیچ‌ عنوان نباید از رویه MDF استفاده شود چرا که مقاومت پایینی در برابر آفتاب دارد.
  • بررسی ابزار یراق درب: در نظر گرفتن مواردی مانند دستگیره‌ ها، قفل و چشمی به‌ کارگیری شده در درب و غیره دارای اهمیت زیادی است؛ چرا که هرچه کیفیت این لوازم بیشتر باشد، عمر و کارآیی درب ضد سرقت نیز افزایش می‌ یابد.

عوامل موثر در تعیین قیمت درب ضد سرقت

در حال حاضر که در سال 1401 قرار داریم، محصولاتی مانند درب‌ های ضد سرقت با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شده‌اند که عمده دلایل این امر در موارد زیر خلاصه می‌ شود:

  •  کشور تولیدکننده درب ضد سرقت
  •  در نظر گرفتن روکش‌ های مختلف با کیفیت
  •  نوع قفل به‌‎ کارگیری شده در درب ضد سرقت
  •  ابعاد و وزن درب ضد سرقت
  •  نوع روزت یا یرآق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت از تولیدی افرامهر

تحلیل عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت در 1401

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به خرید انواع درب ضد سرقت دارید، کافی است که از مراکز معتبر اقدام به خریداری کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌ کنیم که از شرکت افرامهر( https://aframehr.com ) که سال‌ هاست در این زمینه فعالیت می‌ کند، بهره ببرید. این شرکت با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌ های فوق‌ العاده با کیفیت، روند تولید انواع درب ضد سرقت را به بهترین نحو ممکن انجام داده و برای عرضه در اختیار عموم قرار داده است. از مزیت‌های استفاده از تولیدی افرامهر می‌ توان به امنیت قابل قبول درب‌های ضد سرقت و قیمت‌ های فوق‌ العاده مناسب این محصولات اشاره کرد. حال برای این‌که بتوانید از کلیه‌ ی خدمات این کارگروه تخصصی استفاده کنید، کافی است که از راه‌ های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این تیم در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز