خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی:

طرح‌های عمرانی روستایی بهشهر پیش از آغاز فصل سرما تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۷۸

به رغم مشکلات و کمبودهای مالی که دامن گیر طرح های عمرانی نیز شده است، احداثپروژه‌های عمرانی منطقه متوقف نشد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی شهرستان پیش از آغاز فصل سرما ضرروی است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، احمدعلی مقیمی در جلسه بررسی مشکلات روستای آسیابسر بهشهر اظهار کرد: به رغم مشکلات و کمبودهای مالی که دامن گیر طرح‌های عمرانی نیز شده است، احداثپروژه‌های عمرانی منطقه متوقف نشده و اگر چه با کندی اما در مسیر تکمیل و احداثقرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که روستاهای غرب بهشهر با آن دست به گریبان هستند، خطر بروز سیل در این روستا‌ها با بارش‌های فراوان است که این مشکل باید با اجرای طرح‌های زیربنایی انتقال آب‌های سطحی برطرف شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهم‌ترین سرمایه اجتماعی مسوولان، اعتماد مردم است که همه مدیران باید قدر این اعتماد وحسن نیت مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام بدانند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم روستاهای غرب مازندران به طور جدی خواستار اجرای طرح‌های مربوط به کنترل و مهار روان آب‌ها هستند تا از تحمل بیشتر خسارت‌ها به مردم این مناطق جلوگیری شود.

فرماندار بهشهر نیز در این جلسه بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت شوراهای روستا تاکید کرد و گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با انتقال به موقع مشکلات و ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات، روستاهای خود را به سمت رسیدن به آرامش و امنیت بیشتر رهنمون کنند.

تقی نورزاد اظهار کرد: به دلیل کمبود بودجه، اولویت اجرای طرح‌های عمرانی با طرح‌های اولویت دار است اما تلاش می‌کنیم با جذب زود‌تر اعتبارات، طرح‌های نیمه تمام را هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسانیم.

وی بیان کرد: اولویت اصلی مردم روستای آسیابسر، حل مشکل غیربهداشتی بودن آب شرب است که با اختصاص بودجه مناسب تلاش خواهیم کرد این طرح مهم را که از نیازهای بسیار اساسی مردم است تکمیل کنیم.

فرماندار بهشهر به لزوم احداثجاده بین مزارع در این روستا اشاره کرد و گفت: با پیش بینی اعتبار ۴۰۰ میلیون ریالی، این طرح که می‌تواند تاثیر زیادی بر بهره وی بیشتر زمین‌های کشاورزی منطقه داشته باشد تکمیل خواهد شد.

در این جلسه همچنین اعضای شورای روستای آسیابسر به بیان مشکلات و کمبودهای این روستا پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز