خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل صمت گلستان:

زیرساخت‌های لازم برای منطقه آزاد اینچه برون فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۵۲

سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: در هیچ نقطه ای از کشور منطقه آزادی که همه زیر ساخت های آن از قبیل ریلی ، جاده ای ، فرودگاه وحتی بندر ودریا مانند منطقه آزاد اینچه برون فراهم باشد نیست.

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده اظهارکرد: منطقه اینچه برون گلستان با برخورداری از زیرساخت‌های  موجود آن مانند گمرک، پایانه مرزی، منطقه ویژه اقتصادی اترک و خط ریلی بین المللی و مصوبه ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی آن ظرفیتی بِکر برای توسعه و پویایی اقتصاد کشور و استان گلستان  به شمار می‌رود.

حسن زاده منطقه آزاد اینچه برون را ظرفیتی برای توسعه تجارت فرامرزی گلستان و کشور دانست و گفت: از طریق این منطقه می‌توانیم ‌بخش عظیمی از تولیدات استان و کشور را به صورت خام یا فرآوری شده به کشورهای آسیای میانه و تحت پیمان اوراسیا مبادله کنیم.

وی خاطرنشان کرد : عزم دولت در حل موانع توسعه مبادلات تجاری با کشورهای اوراسیا به ویژه کشور ترکمنستان  به عنوان دروازه ورود به کشورهای عضواتحادیه اقتصادی اوراسیا ثمرات پرشماری را به دنبال خواهد داشت و این رویکرد یک  فرصت استثنایی برای استان گلستان است تا بتواند بازارهای هدف این منطقه را تسخیر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز