خبرگزاری کار ایران

استاندار در نشست شورای برنامه ریزی:

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت اسف باری است/ مادری در استان به دلیل نبود پل ارتباطی، فرزند خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۷۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی این استان با اشاره به اینکه استان در وضعیت اسف باری است، گفت: مادری به دلیل نبود پل ارتباطی، فرزند خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدعلی احمدزاده" با انتقاد از بی نظمی برخی از مدیران در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مدیران در هنگام پخش  سرود جمهوری اسلامی ایران، دکمه های کُت خود را ببندند و پروتکل‌های سرود را رعایت کنند 

وی گفت: مدیران همواره باید مراتب احترام خود را در مقابل مقام موفق داشته باشند.

مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود از مدیران خواست به هیچ عنوان اجازه ندهند ریالی از اعتبارات استانی و ملی برگشت بخورد.

احمدزاده افزود: برگشت پول قابل قبول نیست و برخی دستگاه ها مانند نوسازی مدارس و آموزش و پرورش اعتبارات جذب نشده دارند که مبلغ زیادی است.

وی با اشاره به اعتبارات جذب نشده از سوی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب این استان اعتباری معادل ۲۱۲ میلیارد تومان جذب نشده دارد که اعتبارِ جذب نشده زیادی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که برخی از مناطق این استان از کمی و نبود آب آشامیدنی رنج می برند، شرکت آب و فاضلاب استان نتوانسته این اعتبار را جذب کند و از سویی در حوزه راهداری هم باوجود مشکلات متعدد، بخش زیادی از اعتبارات آنها جذب نشده است.

احمدزاده خطاب به مدیران اداره کل راهداری این استان، خاطرنشان کرد: وقتی خانواده هایی چهار الی پنج ماه در سال راه ارتباطی شان مسدود می شود و جان شان در خطر است نباید اعتبارات این حوزه برگشت بخورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اسف بار خواندن وضعیت استان ، ادامه داد: وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد اسف بار است و در این شرایط اعتبارات برگشت بخورد چه جوابی به خدا و مردم داریم؟

احمدزاده گفت: در یکی از سفرهای اداری به روستایی رفتم و مادری را دیدم که بدلیل نبود پل و راه که در حوزه راهداری است، فرزند خود را از دست داده بود و از سویی نیز دیدم که عبور‌ از  روی رودخانه خرسان به قدری  سخت است که یک مرد حتی ترس برای عبور از رودخانه را دارد چه برسد به زنان و دختران.
 
وی خطاب به مدیران اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: بیش از ۳۱۶ مدرسه در این استان مشکل دارند اما مشاهده می شود اعتبارات آنها برگشت خورده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز