خبرگزاری کار ایران

استاندار:

13 هزار و 520 نفر در کهگیلویه و بویراحمد شاغل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۸۰۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که در سال جاری باید برای 13 هزار و 520 نفر اشتغالزایی شده و این تعداد دارای شغل پایدار شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدعلی احمدزاده" در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد از مشخص شدن سهمیه ایجاد اشتغال استان برای سال جاری خبرداد و اظهارداشت: ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اشتغال زایی باید در امسال برای بیکاران ایجاد شود.

وی از تخصیص یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارآفرینی، رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: در صورت جذب این اعتبار در راستای تولید، اشتغال و کار آفرینی در استان، این میزان اعتبار قابل افزایش است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته این اعتبار اندک و مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان بود، یادآورشد: این در حالی بود که در همان سال، ۸۵۰ میلیارد تومان برای تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه گذاری مُتقاضی داشتیم.

احمدزاده گفت: یکی از ایرادات وارده به تخصیص اعتبارات در سال گذشته این بود که بخش زیادی از این اعتبار برای رونق تولید و سرمایه در گردش و بخش اندکی برای سرمایه گذاری اختصاص یافته بود.

بگفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد،  ۷۰ درصد اعتبارات بخش اقتصادی امسال این استان برای سرمایه گذاری، کارآفرینی و اشتغال بوده و ۳۰ درصد برای سرمایه در گردش است.

احمدزاده افزود: این اعتبار صرفا برای سرمایه گذاری و سرمایه در گردش طرح های تولیدی و کارآفرینی کوچک در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز