خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

محور توسعه اقتصادی قزوین بر پایه کشاورزی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۱۵۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اگرچه استان قزوین دارای ظرفیت صنعتی و گردشگری است، اما واقعیت این است که محور توسعه اقتصادی قزوین بر پایه کشاورزی قرار دارد و همه دستگاه‌ها باید در این راستا همکاری و تعامل داشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مهدی رجحانی در حاشیه مراسم افتتاح یک سامانه آبیاری موضعی در روستای رحمت آباد بوئین زهرا که با حضور معاون وزارت جهاد کشاورزی همراه بود، گفت: یکی از مواردی که می‌تواند به تبدیل ظرفیت‌های بالقوه بخش کشاورزی کمک کند جذب سرمایه‌های عظیم است که باید در استان عملیاتی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: بزرگترین دشت یکپارچه کشور در استان قزوین قرار دارد و زیر ساخت‌های کشاورزی این استان متعلق به قبل از پیروزی انقلاب است که نشان از قدمت این موضوع دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت دشت قزوین در توسعه بخش کشاورزی ۱۰ برابر کارهای انجام شده است که برای شکوفایی باید در اولویت سیاست‌های استان باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رهبری بر کشاورزی دانش بنیان اشاره داشته و رئیس جمهور هم در سفر به استان این مهم را تاکید کرد که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز