خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

احداث درمانگاه فوق تخصصی هموفیلی رشت به پایان رسید /برای تجهیز نیازمند همت خیرین و مسئولان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۶۰

مدیر کانون هموفیلی گیلان با بیان اینکه احداث ساختمان درمانگاه تخصصی هموفیلی گیلان با قابلیت پذیرش 350 بیمار به پایان رسیده است، گفت: برای تجهیز این درمانگاه نیازمند همت خیرین و مسئولین هستیم.

سکینه جهان‌طلب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت و در خصوص احداث  دومین درمانگاه فوق‌تخصصی هموفیلی  کشور در این شهر اظهار داشت: کانون هموفیلی گیلان زیر نظر کانون هموفیلی کشور و سازمانی خیریه  و عضو فدراسیون هموفیلی جهانی  است و درمانگاه فوق‌تخصصی هموفیلی در راستای حمایت‌های درمانی، اجتماعی و حقوقی  بیماران هموفیلی با مساحت ۵۰۰ متر مربع در شهر رشت به پایان رسیده است.

جهان‌طلب  افزود: هنوز تجهیز این مرکز صورت نگرفته و امید است باهمت خیرین و مسئولینی که در ساخت این درمانگاه همراه کانون هموفیلی گیلان بودند این مهم انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت این درمانگاه تا ۱۸ سال متوقف بود، افزود: در زمان ساخت  درمانگاه تخصصی هموفیلی گیلان شهردار وقت، شورای پنجم و ششم در کنار ما بودند و چند روز گذشته هم رئیس و اعضای  شورای اسلامی رشت از این مرکز بازدیدی داشتند تا به مشکلات و موانعی که وجود دارد رسیدگی کنند.

جهان‌طلب در ادامه افزود: درمانگاه فوق‌تخصصی هموفیلی  علاوه بر پذیرش تخصصی حدود ۳۵۰ نفر بیمار هموفیلی، بخش‌هایی چون فیزیوتراپی، آزمایشگاه، دندانپزشکی  نیز خواهد داشت.

وی گفت: انتظار کانون هموفیلی گیلان این است که باتوجه‌به شرایط سخت این بیماران هر چه سریع‌تر اعضای هیئت‌مدیره کانون هموفیلی ایران تصمیماتی در جهت راه‌اندازی و تجهیز این درمانگاه گرفته شود تا هر چه زودتر درمانگاه به مرحله بهره‌برداری برسد.

مدیر کانون هموفیلی گیلان در خاتمه خاطرنشان کرد: زمین این ساختمان توسط مرحوم آذربانی اهدا شد، و از آرزوی های قلبی من این است که  هرچه زودتر جهت رفاه  و درمان بیماران هموفیلی  استان، این درمانگاه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز