خبرگزاری کار ایران

صفاری خبر داد:

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال به خوشه صنعتی کفش دانسفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۱۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۱۵ میلیارد ریال در راستای حمایت از کسب و کارهای خوشه صنعتی کفش دانسفهان به این خوشه اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری روز پنجشنبه در نخستین نشست شورای راهبری خوشه صنعتی کفش دانسفهان افزود: اعتبار یاد شده از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ظرف سه سال جهت تقویت خوشه صنعتی کفش دانسفهان اختصاص می یابد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی و کارگاهی تولید کننده کفش در دانسفهان شهرستان بوئین زهرا مشغول به فعالیت هستند که برپایی خوشه صنعتی این محصول می تواند موجب تقویت کارگاه های تولیدکننده این محصول شود.

این مسئول گفت: خوشه های کسب و کار با هدف حمایت از کالای ایرانی و تقویت اقتصاد مقاومتی فعال شده اند و در خصوص خوشه صنعتی کفش دانسفهان اهداف اولویت بندی شده شامل ساماندهی صنف تولیدکنندگان، بازاریابی، برندسازی، صادرات و کمک به تامین مواد اولیه با قیمت مناسب است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: در راستای تقویت این خوشه حضور در نمایشگاه ها، برگزاری تورهای صنعتی و دوره های آموزشی نیز پیش بینی شده است.

خوشه صنعتی (Industrial Cluster) به مجموعه‌ای از واحدهای کسب و کار گفته می‌شود که در یک منطقه جغرافیایی و یک گرایش صنعتی متمرکز شده و با همکاری و تکمیل فعالیت‌های یکدیگر ‌به تولید و عرضه تعدادی کالا و خدمات می‌پردازند و از چالش‌ها و فرصت‌های مشترک برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز