خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

موافقت با درخواست 31 نفر از مددجویان زندان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۵۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در بازدید از زندان شهرستان بوئین زهرا درخواست‌های مددجویان به منظور اتخاذ تصمیمات لازم در حوزه‌های مختلف از جمله اعطاء مرخصی، استفاده از نهادهای ارفاقی، کمیسیون عفو وسایر موارد دریافت شد و در کارگروهی ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با درخواست 31 نفر از مددجویان موافقت شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، علی شعبانی در تشریح نتایج بازدید از زندان شهرستان بوئین زهرا و اردوگاه کار درمانی آراسنج که در هفته گذشته انجام شد، گفت: بازدید از زندان‌های استان و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مددجویان و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها یکی از اولویت‌های کاری دادگستری استان قزوین است و در این خصوص برنامه مستمر و زمانبندی پیش‌بینی شده است و در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: با توجه به درخواستدهای دریافتی از زندان بوئین زهرا 4 نفر از مددجویان از شرایط آزادی مشروط بهره‌مند و از زندان آزاد شدند و همچنین برای 7 نفر از زندانیان تقاضای استفاده از پابند الکترونیک ثبت شد، که این موضوع نیازمند بررسی توسط شعب دادگاه است.

وی ادامه داد: همچنین به 3 نفر از مددجویان مرخصی پایان حبس اعطاء و شرایط آزادی آن‌ها فراهم شد و برای 15 نفر از مددجویان با توجه به دارا بودن شرایط و به منظور دیدار با خانواده و انجام امورات شخصی مرخصی در نظر گرفته شد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین خاطر نشان کرد: فراهم شدن شرایط اشتغال برای مددجویان دارای صلاحیت یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد و در این بازدید نیز برای 2 نفر از مددجویان به اعطاء شرایط رای بازی، زمینه اشتغال در کارگاه‌های خارج از زندان فراهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز