خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد؛

آمادگی دستگاه قضایی قزوین برای گره گشایی و مانع زدایی از تولید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۴۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: همانند سال‌های گذشته این آمادگی در دستگاه قضایی استان وجود دارد تا چالش‌ها و موانع حوزه صنعت و تولید را مورد بررسی قرار دهد و قطعاً دستگاه قضایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم، احیاء حقوق عامه و مانع زدایی از تولیدکنندگان و صنعتگران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی قطعات خودرو در شهرستان آبیک گفت: قوه قضاییه ذاتاً و بر اساس قانونی اساسی وظیفه‌ای در حوزه اقتصاد ندارد و ورود دستگاه قضایی در این حوزه پیشگیرانه و حمایتی و در راستای گره گشایی از مسائل و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: ما بر این باوریم که هرچقدر چرخ اقتصاد کشور رونق داشته و در گردش باشد، جامعه از جرایم و آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد ماند و به همین خاطر همه باید تلاش کنند، که بخش صنعت و تولید بدون دغدغه و در امنیت اقتصادی به فعالیت خود بپردازد و اشتغالزایی کند، زیرا بسیاری از جرایم توسط افرادی حادث می‌شود که شغل و درآمدی ندارند.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی استان در بحث صنعت ورود جدی داشته و مشکلات واحدهای تولیدی مستمراً در نشست‌های ستاد اقتصادی مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته و گره گشایی می‌شود و معتقدیم بسیاری از این مشکلات با هم افزایی و همکاری میان دستگاه‌ها در داخل کشور قابل حل و فصل است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین تاکید کرد: صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و دستگاه‌ها و نهادها حمایت از آن‌ها را باید وظیفه خود بدانند، زیرا تولیدکنندگان با تحمل سختی‌ها و مشقت‌های بسیار دست از مبارزه نکشیدند و برای اعتلای نظام تلاش می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: سعی داریم با بررسی مشکلات واحدهای تولیدی تا جا یممکن مسائل و مشکلات آن‌ها در داخل استان و با همراهی تمامی دستگاه‌ها و نهادها مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز