خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز مطرح کرد؛

افزایش تعامل تولید کنندگان با بانک توسعه تعاون در راستای ایجاد اشتغال پایدار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۷۳

مدیر شعب استان البرز گفت: افزایش تعامل تولیدکنندگان ، بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی با بانک توسعه تعاون، سبب افزایش توان رقابتی و تولیدی شرکتهای مستقر در استان و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد..

به گزارش ایلنا از البرز، علی غیاثی در حاشیه بازدید از چند شرکت تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بهارستان و اشتهارد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون یکی از بازوهای حمایتی دولت در زمینه حمایت از تولید و ایجاد اشتغال  پایدار است.

مدیر شعب استان همچنین با خاطرنشان کردن این مطلب  که، تعامل دو سویه و افزایش سطح همکاری های فی مابین بانک و شرکت های تولیدی و صنعتی سبب کاهش نگرانی صاحبان بنگاه‌های اقتصادی می شود، گفت: بر همین اساس صاحبان بنگاه های اقتصادی نسبت به تغییر شرایط بازار و رفع نیاز آنها به منابع مالی و سرمایه در گردش نگرانی نداشته و در مقابل  با انتقال منابع مالی این شرکت ها به بانک شاهد تقویت توان حمایتی بانک در این زمینه خواهیم بود.

غیاثی با اشاره به حضور همه جانبه و پر قدرت بانک توسعه تعاون در تمام عرصه های حمایتی و اقتصادی استان اعم از صنعت و تولید تا کشاورزی و اقشار آسیب پذیر نهادهای حمایتی تصریح کرد: سیاست و رسالت حمایتی بانک توسعه تعاون سبب حمایت همه جانبه و پر قدرت بانک از واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی و همچنین  ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مختلف استان  شده است.

وی در ادامه  با تاکید این مطلب که، این مهم جز با تعامل دوسویه و متقابل شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی استان محقق نمی شود، اذعان داشت:  مجموعه مدیریت و همکاران بانک توسعه تعاون استان البرز، تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده و ارتقاء سطح تولید و اشتغال استان به کار خواهد گرفت  تا  رسالت حمایتی بانک را نه در قالب شعار بلکه در عمل به اثبات رساند .

این مدیر در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک  شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش عملکرد استان در زمینه تولید و اشتغال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز