خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اختصاص بیش از۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۹۶

مدیرشعب بانک توسعه وتعاون استان گلستان گفت: درسالجاری ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی در استان در نظر گرفته شده و باز پرداخت آن ۷ ساله است.

محمد رضا شریفی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات  توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شده  که این بانک تخصصی توسعه ای هست و تعاونی های که  درحال فعالیت هستند حمایت  می کند.

وی ادامه داد: این بانک ۷۰ درصدتسهیلات خود را در قسمت تعاون و۳۰ درصد سایر بخش ها پرداخت می کند و وظیفه اصلی بانک توسعه تعاون توزیع منابع دولتی است.

شریفی یاداور شد: ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت تعمیرات ساختمان‌های سیل زدگان سال  ۱۳۹۸ در استان پرداخت کرده‌ایم.

وی گفت: بانک توسعه تعاون در استان ۱۳ شعبه و یک باجه در سطح استان دارد  که تنها دو شهرستان مراوه تپه و گالیکش شعبه‌ای نداریم.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون گلستان یادآور شد: از محل بندالف تبصره ۱۸، ۱۱۰ میلیارد ریال اشتغال پایدار روستایی، ۲۹۱  میلیارد ریال ازدواج وجوانان، ۳۷۱ میلیارد ریال رونق تولید تسهیلات از سال گذشته تاکنون پرداخت شده است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون استان گلستان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری رتبه پنجم در کشور را دارا است و نرخ پرداخت تسهیلات ۴ الی ۱۸ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز