خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

33 ساخت و ساز غیرمجاز در آبیک تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۴۶

رئیس دادگستری شهرستان آبیک از قلع و قمع 33 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود قلعه قوند در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شورای حفظ حقوق بیت المال در سال گذشته، گفت: در سال گذشته با اقدامات به موقع و اجرای قاطعانه احکام قضایی 98 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان آبیک رفع تصرف و آزادسازی شد و بدون شک این موضوع در سال جاری نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک ادامه داد: در شرایط فعلی حفاظت و صیانت از منابع آبی زیر زمینی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، زیرا برداشت‌های بی رویه از منابع طبیعی خسارت‌های سنگینی را در پی دارد و به همین خاطر پلمب چاه‌های غیرمجاز با جدیت در دستور کار قرار دارد و بر همین اساس در سال گذشته 8 حلقه چاه غیرمجاز پلمب و مسلوب المنفعه شد؛ البته با اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته تعداد چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان بسیار اندک است.

وی یادآور شد: برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از اقدامات پیشگیرانه در حوزه صیانت از بیت المال است و در سال گذشته در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، 133 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی اعاده به وضع سابق شد.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: نگاه دستگاه قضایی در این حوزه پیشگیرانه است و بر همین اساس هشدارهای لازم را به متعرضان و متصرفان به بیت المال و متخلفان این حوزه داده است و مجددا تاکید می‌کنیم که دستگاه قضایی در این خصوص با هیچکس تعارف نخواهد داشت و با متصرفان و متعرضان به بیت المال بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز