خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده قدرتی از حوزه‌های قضایی آوج و آبگرم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۰۳

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تمامی کارکنان دستگاه قضایی باید در راستای اجرای کامل سند تحول قضایی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی امروز در بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی آوج و آبگرم، اظهار کرد:همه قضات و کارمندان دستگاه قضایی باید در جهت اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای رسیدن به اهداف و چشم انداز ترسیم شده، تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: رفتار و برخورد کارکنان با مراجعان به دستگاه قضایی باید مطابق با اخلاق اسلامی، کرامت مداری و مهربانی در عین رعایت قانون باشد.

قدرتی بر برخورد قاطع با جرائم خشن و جرائم مخل امنیت و آرامش مردم در کلیه حوزه‌های قضایی استان تاکید کرد و افزود: دفاع از آزادی‌های مشروع و احیای حقوق عامه و رسیدگی عادلانه به تظلمات و شکایات مردم از وظایف اصلی دستگاه قضایی است.

وی در این بازدید، علاوه بر ارزیابی و مشاهده روند خدمات رسانی با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعان به گفت و گو پرداخت و پس از استماع موارد مطرح شده دستورهایی را به منظور برطرف کردن موانع صادر کرد.

در این بازدید میدانی از نزدیک مشکلات حریم رودخانه های خره رود و اوج چای مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص رفع مشکلات حریم رودخانه، کارگاه های ماسه شویی، دوربرگردان های جاده در محل روستای نجف آباد و بازار آهن کاوه نیز پیگیری ها و دستورهای لازم به منظور احیای حقوق عامه صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه از روند اتمام پروژه سد بزرگ نهب بازدید کرد و مقرر گردید، رسیدگی به تعارضات اراضی موسوم به شیزر با سرعت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز