خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت هشدار داد؛

تشدید برخورد با نانوایی‌های متخلف رشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۸۴۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: با هر گونه آردفروشی، کم فروشی و عدم رعایت بهداشت نانوایی برخورد جدی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود اسدی‌پرور با بیان اینکه بیشترین نانوایی‌های گیلان در شهرستان رشت فعالیت دارند، اظهار کرد: بیش از ۱۱۰۰ نانوایی در رشت وجود دارد که هر روز عملکردهایشان رصد می‌شود.

وی از برخورد با تخلفات نانوایی نظیر کم فروشی، آردفروشی و غیربهداشتی بودن خبر داد و افزود: در مرحله اول از متخلفین تعهد محضری گرفته خواهد شد و در صورت تکرار ۳۰ درصد از سهمیه آرد نانوایان کسر خواهد شد.

اسدی‌پرور ادامه داد: از زمان گران شدن آرد تاکنون بیش از ۶۰۰ واحد نانوایی رشت بازرسی شدند و نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مردم هم می‌توانند تخلفات نانوایی‌ها نظیر تعطیلی‌های خارج از برنامه کاری را به سامانه ۱۲۴ ارسال کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: خوشبختانه تخلفات نانوایی‌ها کم شده است و شاهد ارتقای کیفیت نان در برخی از واحدها هستیم.

وی در مورد شلوغ شدن برخی از نانوایی‌ها با بیان اینکه به نظر می‌رسد گران شدن برنج و ماکارونی باعث شده است که قوت غالب به سمت نان برود، تصریح کرد: نانوایی‌ها باید طبق ساعات کاری تعیین شده کار کنند و غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز