خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

خالی شدن بخش مراقبیت های ویژه سمنان از بیماران کرونایی / 100 درصد بیماران بستری بهبود می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۷۸

استاندار سمنان با اعلام این خبر که بخش مراقب های ویژه در استان از بیماران کرونایی خالی شده، گفت: در حال حاضرفوتی های کرونایی استان به صفر رسیده است و ۱۰۰ درصد بیماران بستری نیز بهبود یافته و ترخیص می شوند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی ظهر امروز 7 خرداد در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری سمنان بیان کرد: امروز شاهدیم بخش مراقب‌های ویژه ما در استان از بیماران کرونایی خالی شده و امید است در آینده شاهد ریشه کَنی این بیماری منحوس باشیم.

وی ادامه داد: وضعیت استان در بحث بیماری کرونا در حالت مطلوب و خوبی قرار دارد؛ چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت رنگ بندی آبی کرونایی و سایر شهرستان ها زرد هستند.

استاندار سمنان تصریح کرد: مراجعه مبتلایان کرونایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان با کاهش چشمگیری روبرو بوده است و این میزان بالغ بر ۴۲ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و آمار بیماران بستری نیز با کاهش حدود ۳۰ درصدی مواجه بود.

وی افزود: در حال حاضرفوتی های کرونایی استان به صفر رسیده است و ۱۰۰ درصد بیماران بستری نیز بهبود یافته و ترخیص می شوند.

هاشمی اظهار کرد: ضرورت دارد تا همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان تاکید کرد: همگان باید در برگزاری مراسم و برنامه ها از عادی انگاری و ساده انگاری پرهیز کنیم تا مجددا شاهد افزایش ابتلا نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز