خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قزوین به عنوان فرمانده برتر کشور انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۷۶۹

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در سومین "جشنواره سراسری اسوه" به عنوان فرمانده برتر در بین استان‌های کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سومین جشنواره سراسری اسوه با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران و فرماندگان استانی سپاه برگزار شد.

در این مراسم از فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به عنوان فرمانده برتر تقدیر شد.

مدیریت و حمایت از انجام ماموریت‌های بسیج از جمله مواردی بود که سردار رفیعی آتانی به واسطه آن به این رتبه دست پیدا کرد.

در متن پیام تقدیر سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور که توسط فرماندهکل سپاه به سردار رفیعی آتانی اهدا شد، آمده است:

«اینکه به فضل الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار مطلق قرار گرفته و امید است در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی با مجاهدت شما پرچمداران عرصه جهاد کبیر شاهد زمینه ‌سازی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای طلوع خورشید ولایت عظمی، حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

بدینوسیله از تلاش‌های جنابعالی و دیگر همکاران محترم در حمایت از ماموریت‌های بسیج که موفق به کسب عنوان فرمانده برتر سپاه استانی در سومین جشنواره سراسری اسوه شده‌اید، صمیمانه قدردانی کرده و دوام توفیقات همگان را در ظل عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و منویات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز