خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر کشف ۹۰تن برنج احتکار شده در شهرستان آران وبیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۸۳

جانشین کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار کاشان خبر کشف ۹۰تن برنج احتکار شده در شهرستان آران وبیدگل را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان جواد مزروعی انتشار اخباری مبنی بر  کشف ۹۰تن برنج تحت عنوان احتکار شده در انباری در شهرستان آران وبیدگل صحیح نبوده و برنج کشف شده سهمیه (جی تی سی) دولتی کاشان برای توزیع است.

وی تاکیدکرد: انبار ذخیره برنج مباشر شهرستان کاشان در آران وبیدگل بوده و حواله توزیع آن توسط جهاد کشاورزی کاشان صادر شده‌، ولی متاسفانه مدیریت شهرستان آران و بیدگل به اشتباه نسبت به پلمب انبار اقدام کرده اند.

جانشین‌کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار کاشان افزود: این برنج سهمیه دولتی شهرستان کاشان است ولی مدیریت آران وبیدگل قصد توزیع این برنج در آران و بیدگل را دارد.

مزروعی تصریح کرد: پیگیری های قانونی از استانداری انجام شده و پاسخ آنها توزیع این برنج در کاشان است.

وی گفت: انبار مباشر درسامانه انبارها ثبت شده و از طرفی میزان ورود و خروج برنج هم در سامانه تجارت و انبارها  وجود دارد و جهاد کشاورزی استان هم‌نام صاحب برنج را به عنوان مباشر قانونی تایید کرده است .

مزروعی اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان در  پاسخ به پیگیری های فرمانداری کاشان گفته  برنج موجود هیچ مشکلی از نظر قانونی نداردو سهمیه  کاشان برای توزیع  است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز