خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خبر داد:

آغاز توزیع 10 تن برنج تنظیم بازاری در جویبار

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۴۹۵

مدیر جهاد کشاورزی جویبار از آغاز توزیع 10 تن برنج تنظیم بازاری در فروشگاه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، غلامرضا سعیدی از آغاز توزیع 10 تن برنج تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهرستان جویبار خبر داد و گفت: تاکنون حدود 10 تن انواع برنج‌های هندی، پاکستانی و تایلندی وارد انبارهای عاملین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان جویبار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با اشاره به تصمیمات قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی و همچنین تنظیم بازار شهرستان جویبار، گفت: در راستای کنترل قیمت برنج مجوز ورود 10 تن برنج خارجی از سازمان جهاد کشاورزی مازندران اخذ و در حال توزیع در این شهرستان است.

وی بابیان اینکه این میزان برنج بافاصله زمانی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و همچنین فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت و تعاونی‌های روستایی توزیع خواهد شد، تصریح کرد: قیمت برنج باکیفیت بالای پاکستانی هر کیلو 24 هزار و 500 تومان، قیمت برنج هندی 23 هزار و 500 تومان و برنج تایلندی 12 هزار 500 تومان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار هدف از توزیع برنج خارجی را تنظیم بازار برنج و کنترل قیمت برنج در شهرستان جویبار برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز