خبرگزاری کار ایران

درخشش آموزشگاه چیستا رباتیک اصفهان در مسابقات روبوتکس ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۶۷

آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا به عنوان تنها نماینده رسمی IRAN Robotex موفق به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات Robotex کشور ترکیه شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، Robotex یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، جلسات و کارگاه های آموزشی است که از سال ۲۰۰۱ سازماندهی شده و به بزرگترین جشنواره رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است.

 کشورهای زیادی از جمله هند، گوآتماال، افغانستان، نیجریه، مالی، ارمنستان، موناکو، ژاپن، امریکا، آنگوال، یونان، فنالند، چین، کلمبیا، قبرس و ... عضو این رویداد بین المللی هستند.

 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا  با ۱۶ نفر در قالب ۱۰ تیم از شهر اصفهان به سرپرستی داود جعفری در مسابقات ترکیه موفق به کسب عناوین مختلف در لیگ های اختراعات و نوآوری، ربات کاوشگر و ربات مسیریاب شده است.

گفتنی است آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا به عنوان تنها نماینده رسمی IRAN Robotex با هدف کارآفرینی از طریق ربات ها و دیگر سیستم های هوشمند و اعزام تیم های دانش آموزی و دانشجویی به مسابقات جهانی تفاهم نامه برگزاری مسابقات جهانی  با Robotex کشور استونی منعقد کرده است.

آموزشگاه اکادمی در لیگ اختراعات و نوآوری کارآموز  از شهر گرگان وآ موزشگاه فناور در لیگ ربات کاوشگر از شهر بابل موفق به کسب مقام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز