خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری شیراز:

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح جام‌ جم شیراز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۹۹۷

عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح جام‌جم، برای اتصال بلوار جمهوری اسلامی و بزرگراه شهید سلیمانی در دامنه ارتفاعات شمالی شیراز، آغاز شد.

به گزارش ایلنا با حضور شهردار، رئیس و شماری از اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران فنی عمرانی شهرداری شیراز، عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح جام جم که علیرغم نقدها و مخالفت‌ها آغاز شد.

  این پروژه که طرح پیشنهادی آن در شورای پنجم مطرح شد و با توجه به نقدها و مخالفت‌ها، به دلیل قرار داشتن در محدوده باغ ارم شیراز و مطرح شدن نقدهایی در خصوص نقض حریم هوایی آن پروژه ثبت شده میراث جهانی، برای مدتی مسکوت ماند؛ قرار است به صورت غیرهمسطح، 2 معبر پرتردد شمال شیراز را به هم متصل کند. 

در پروژه تقاطع غیرهمسطح جام جم، میدان ارم به سمت بزرگراه شهید سلیمانی به صورت همسطح، بزرگراه شهید سلیمانی به سمت بلوار جمهوری اسلامی (میدان جام جم) از پل چپگرد و بالعکس از پل راستگرد، و بلوار جمهوری اسلامی به سمت میدان ارم از طریق دوربرگردان غیرهمسطح تامین خواهد شد.

این پروژه برای تکمیل فاز نهایی بزرگراه شهید سلیمانی نقش بسزایی در کاهش ترافیک محورهای شهید چمران، میرزای شیرازی، دکتر حسابی و صنایع خواهد داشت و نیز گره‌های ترافیکی محورهای گردشگری، خدماتی و دانشگاهی کاسته می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز