خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل تاکید کرد:

ضرورت تقویت آنتن‌دهی تلفن‌همراه در جاده‌های گردشگری استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۳۲

استاندار اردبیل بر ضرورت تقویت آنتن‌دهی تلفن‌همراه در جاده‌های گردشگری خصوصا در محور پایانی تونل حیران به سمت شهرستان نمین تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مسائل و مشکلات ۲۰ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان اردبیل در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

وی افزود: در منطقه گیلانده نرسیده به فرودگاه اردبیل، چندین مجموعه بزرگ صنعتی شناخته‌شده و فعال در سطح ملی و استانی، مشکل خط تلفن و اینترنت دارند که ضروری است حل این مشکل تا پایان ماه‌جاری، با تجهیز منطقه به فیبر نوری، پیگیری شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در محور پایانی تونل حیران به سمت شهرستان نمین، آنتن دهی تلفن همراه ضعیف بوده و گلایه هم‌استانی‌ها و مسافران را در پی دارد که لازم است در اسرع وقت، خط دهی تلفن همراه در این محور به پوشش حداکثری و صد درصدی افزایش یابد.

عاملی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل، در صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران، موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری در این زمینه از اولویت‌های اصلی مسئولان استانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز