خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

پرداخت بیش از هفت هزار میلیارد تسهیلات توسعه‌ای توسط بانک توسعه تعاون قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۷۶

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین گفت: در سال گذشته هفت هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه توسعه‌ای و اشتغالزا توسط شعب بانک توسعه تعاون قزوین پرداخت شده است.

محمد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین ضمن اشاره به رسالت توسعه‌ای بانک توسعه تعاون گفت: تاکید رئیس جمهور بر حل مشکلات معیشتی مردم است و تحقق این برنامه جز با برنامه ریزی و کار شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی و با کار جهادی و انقلابی محقق نمی‌شود.

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین ادامه داد: وظیفه بانک توسعه تعاون که به‌عنوان بازوی اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در کشور نقش آفرینی می‌کند، حمایت و توسعه بخش مولد کشور از طریق توزیع صحیح نقدینگی و تزریق منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت است که ماحصل این اقدامات در ایجاد بسترهای کارآفرینی و اشتغال و فقر زدایی نهایتا به هدف دولت که حل مشکلات معیشتی مردم است می‌انجامد.

وی عنوان کرد:  بانک توسعه تعاون استان قزوین در 12 ماه سال 1400 با تشکیل 3 هزار و 282 فقره پرونده، تسهیلات توسعه‌ای و اشتغالزا در بخش‌های گوناگون صنعت، کشاورزی، مشاغل خانگی و  سایر موارد را پرداخت کرده است که در این بین بخش صنعت با پرداخت یک‌هزار و 354 فقره بالغ بر 5 هزار و 141 میلیارد ریال و بخش خدمات و بازرگانی با یک‌هزار و 583 فقره تشکیل و تصویب پرونده‌های اعتباری  بالغ بر 9 هزار و 58 میلیارد ریال در صدر جدول عملکردی بانک توسعه تعاون قزوین هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: سایر بخش‌های اقتصادی نظیر کشاورزی، مسکن، مشاغل خانگی، تسهیلات ازدواج و صندوق توسعه ملی نیز جزء بخش‌های مورد حمایت این بانک و در رتبه‌های بعدی پرداختی‌ها قرار دارند.

یزدی گفت: این بانک با در نظر داشتن از شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری تمام توان و برنامه ریزی‌های خود را در جهت تقویت و حمایت بخش دانش بنیان کشور به کار بسته و قطعا در پایان سال عملکرد قابل قبولی از خود ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز