خبرگزاری کار ایران

انجام توزیع سهمیه آرد نانوایان خراسان رضوی طبق روال عادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۶۳

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با وجود افزایش قیمت نان صنعتی، توزیع سهمیه آرد نانوایان این استان طبق روال و بدون هیچ کمبود و کاهش سهمیه ای در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا نوری در این خصوص افزود: همچون گذشته توزیع و تحویل سهمیه آرد نانوایان سنتی و همچنین ذخیره‌سازی گندم و آرد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: خرید آرد توسط نانوایی‌ها از طریق سامانه انجام می‌شود و در صورت عدم اقدام برای دریافت سهمیه به طور قطع نانوایی آرد نخواهد داشت که این امر ارتباطی به موجودی آرد و یا روند توزیع ندارد.

مدیرکل غله خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های نظارتی بر روند عملکرد نانوایی‌ها نظارت دارند و مردم می‌توانند گزارش تخلف احتمالی در این زمینه را به سازمان جهاد کشاورزی اعلام کنند.

نوری تاکید کرد: به هیچ وجه افزایش قیمت و یا تغییری در میزان تولید نان مردم نداریم و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: هرگونه گران‌فروشی خودسرانه نان سنتی با برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی مواجه خواهد شد.

مدیرکل غله خراسان رضوی گفت: شلوغی برخی واحدهای نانوایی هم به دلیل چند روز تعطیلی و پایان موجودی نان مردم در خانه‌ها پس از بازگشت از سفر بوده است بنابراین هیچ تغییری در میزان پخت و عرضه نان در استان و مشهد نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز