خبرگزاری کار ایران

هزینه خدمات قالیشویی ۴۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۲۳۵

رئیس اتحادیه فرش دستبافت و مواد مصرفی مشهد گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد مصرفی نرخ خدمات قالیشویی به صورت قانونی ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، هادی مخملی گفت: هم‌اکنون قیمت شست‌وشوی هر متر مربع فرش ماشینی ۱۲ هزار و ۵۰۰، فرش دستبافت معمولی تیره ۱۹ هزار و ۵۰۰، فرش دستباف معمولی روشن و قالیچه دستی ۳۱ هزار و ۵۰۰، موکت معمولی ۶۳۰۰ و موکت طرح‌دار و پرزدار ۹۰۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: همچنین قیمت شست‌وشوی هر متر مربع قالیچه و کناره ماشینی ۲۲ هزار و ۵۰۰ و هر متر مربع کناره دستی ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فرش دستبافت و مواد مصرفی مشهد اظهار کرد: افزایش ۴۰ درصدی نرخ خدمات قالیشویی‌ها بدون در نظر گرفتن هزینه حمل‌ونقل بوده است.

مخملی بیان داشت: علت این افزایش قیمت در ماه‌‎های پایانی سال چندگانگی قیمت‌ها بود، زیرا برخی از قالیشویی‌ها نرخ متفاوتی ارائه می‌کردند و این موضوع باعث متضرر شدن برخی از همشریان می‌شد؛ بنابراین با تصویب نرخنامه قانونی مشخص سعی بر جلوگیری از تخلف برخی قالیشویی‌ها داشتیم.

وی گفت: در ایام پایانی سال فعالیت مراکز قالیشویی با گشت‌های مشترک بازرسی با بازرسین اتاق اصناف مشهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی آغاز شده و در این گشت‌ها دسته قبض‌های مراکز قالیشویی براساس نرخنامه مصوب و کیفیت کار آن‌ها بررسی می‌شود. همچنین از فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز نیز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز