خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان مسابقات ملی طراحی محصول و بسته بندی در مشهد مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۴۸۸

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از معرفی برگزیدگان مسابقات ملی طراحی محصول و بسته بندی در رشته های فرش، کفش، مبلمان، جواهرات و بسته بندی زعفران در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد احسانی گفت: در این مسابقات ملی که به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برگزار شد آثاری از استانهای تهران، اصفهان، خراسان جنوبی، فارس، سمنان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، کرج، لرستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان‌های غربی و شرقی، گلستان، خراسان شمالی، قم، قزوین و خراسان رضوی به دبیرخانه رسید.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۴۳ طرح مختلف به دبیرخانه این مسابقات رسید که این طرحها شامل ۱۱۰ طراحی فرش، ۱۳۵ طرح کفش، ۵۲ طرح مبلمان و ۴۶ طرح بسته‌بندی زعفران می شود که از مجموع آثار رسیده در رشته‌های طراحی مبلمان ۱۲ گروه، فرش ۶ گروه، کفش ۱۱ گروه و زعفران ۱۳ گروه از استانهای مزبور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: پس از بررسی طرحها، در بخش طراحی کفش آیدا آزاد، نفیسه بزاز و فرزانه حدادی، در بخش طراحی بسته بندی زعفران حمیدرضا رحمانی، پرنیا مقیاسیان و ملیکا آخته در بخش طراحی فرش زهرا حدائقی، مرضیه گرگانی و  پگاه پویانفر و در بخش طراحی مبلمان شامل"بهاری‌ خواه، شهسواری و مندوستی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

احسانی افزود: مراسم اختتامیه این رویداد امروز در محل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال برگزار شد و ازمایشگاهی از تصاویر محصولات برتر نیز به معرض نمایش درآمد تا زمینه آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری نیز فراهم شود و ۱۷۰ نفر از تولیدکنندگان و علاقه‌مندان در رشته‌های یاد شده نیز از آثار برگزیده دیدن کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز