خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار کرج؛

نخستین پروژه عمرانی سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۶۱

شهردار کرج به مناسبت عید سعید فطر از آمادگی فاز اول بوستان محله ای و مجهز خلج آباد به متراژ ۳ هزار مترمربع برای بهره برداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی اظهار داشت: همانطور که قبلاً و با حمایت های اعضای شورای شهر وعدهِ احداث ۳۰ پارک محله ای در سطح محلات کلانشهر کرج در سال جاری مطرح گردیده و منابع مالی آن نیز مصوب شده، افتخار داریم تا به مناسبت عید سعید فطر از آمادگی فاز نخست بوستان خلج آباد به مساحت ۳ هزار مترمربع جهت بهره برداری به محضر شهروندان گرامی اطلاع رسانی نماییم که مجموعه ای مجهز و در خورِ شأن ساکنین است.

شهردار مرکز البرز ادامه داد: به شهروندان نوید می دهم که در سایه تلاش و پیگیری های در دست اقدام و با همکاری و همدلی حاکم در شهرداری و شورای اسلامی شهر، پروژه های متنوعی در سطح محلات شهر در آستانه بهره برداری قرار دارند و خردادِ ماه پُربرکتی را در پیش رو داریم و همانطور که گفته شده، امسال سالِ تکمیل پروژه های نیمه تمام است و بنده به صورت روزانه همراه با معاونین و مدیران مربوطه در محل پروژه ها حضور یافته و بر عملکردِ پیمانکاران نظارتِ لازم را داریم.

سعیدی گفت: در جلساتِ مختلف و پیرو تقاضای نمایندگان مردم در شورای شهر، به مدیران شهری کرج گفته ام که با کار و تلاشِ جهادی و اقدامات انقلابی و پیگیری های شبانه روزی، به گونه ای حرکت کنید که امسال، سالِ تحقق ناشدنی ها باشد و بتوانیم مکرراً کامِ مردم را شیرین کرده و از دستاوردهای مختلف رونمایی کنیم؛ کما اینکه در ۴۰ روزهِ نخست امسال کارهای متفاوتی داشته ایم که خبر و آثار برخی از آنها به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شهردار کرج تصریح کرد: در یک فقره از موضوعات سال جدید می توان به سفر رئیس جمهور اشاره کرد که دستورات بسیار خوبی برای مانع زدایی و پیشبرد دو پروژه کلان و ملی در دست اقدام یعنی بزرگراه شمالی و قطار شهری صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز