خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد ؛

ترافیک سنگین در آزاد‌ راه‌های قزوین -رشت/ جاده قزوین - زنجان نیمه سنگین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۳۲

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی راه‌های استان در باند شمالی آزاد راهی و در قسمت آبیک به سمت قزوین و رشت سنگین و پرحجم و به سمت زنجان نیمه سنگین است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: در سه روز گذشته بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان نیمه سنگین بوده و میزان تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشت.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: از صبح امروز با ورود خودرودهایی که از استان‌های البرز و تهران وارد قزوین شدند بار ترافیکی در بخش آزاد راهی افزایش یافته و پرحجم شد و با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده‌ها حرکت وسایل نقلیه کند بود که البته شرایط کنترل شده و هیچ تصادفی هم داشتیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بارش‌های رگباری ادامه دارد از رانندگان درخواست داریم ضمن رعایت نکات ایمنی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی، برای استراحت در حاشیه آزاد راه‌ها توقف نکنند و  بازگشت سفر را نیز به ساعات پایانی تعطیلات مؤکول نکنند.

ذاکری منش گفت: در حال حاضر محدودیت ترافیکی در نظر گرفته نشده و صرفا طبق هماهنگی صورت گرفته با رشت، حرکت کامیون‌ها در جاده قدیم قزوین به رشت به طور مقطعی محدود می‌شود و پس از عبور خودروهای سواری، کامیون‌ها مجدد می‌توانند به حرکت خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز