خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد؛

به دنبال امتیاز مسابقات باقی مانده هستیم/ با اقتدار ادامه می دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۸۷

مدیر فنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشور آمده‌ایم که بمانیم و با اقتدار ادامه دهیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پیمان صداقت نیا در آستانه چهارمین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار داشت: تا این مرحله یک برد یا باخت تغییری در نتیجه فینال  نداشته است  و ما قطعاً برای کسب امتیاز  مسابقات باقی مانده به دیدار شهرداری گرگان خواهیم رفت. 

وی افزود: ما به عنوان پرافتخارترین تیم بسکتبال کشور ؛ آمده‌ایم که بمانیم و با اقتدار ادامه دهیم. 

بسکتبال پیشکسوت بسکتبال که به همراه تیم ذوب آهن سابقه کسب هشت عنوان قهرمانی را در کارنامه دارد خاطرنشان کرد: به نمایندگی از اعضای تیم و مدیرعامل باشگاه از زحمات هواداران که در هر مسابقه با طی صدها کیلومتر جهت تشویق تیم در سالن مسابقه حضور می‌یابند تشکر  و قدردانی می‌ کنم.

تیم بسکتبال ذوب آهن که موفق به حضور در فینال لیگ برتر بستکبال مردان کشور شد، در سه بازی اخیر خود با شهرداری گرگان دو شکست و یک برد داشته و برنده جام باید سه بازی از پنج بازی خود را ببرد.

این مسابقات به دلیل شیوع کویید 19 در تهران برگزار می شود.

 مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس‌از سومین دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گرگان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم سعی و تلاش مجموعه ذوب‌آهن جهت حضوری قدرتمند و جوانمردانه در لیگ بسکتبال، اتفاقات بازی سوم نشان داد که ظاهرا مزد نیکی کردن، بدی دیدن است!

محمد مهدی رمضانی افزود: قبل‌از دیدار حساس و مهم روز جمعه، ازجانب کمیته انضباطی فدراسیون ۳ بازیکن تاثیرگذار و یک نفر از اعضای کادر فنی ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند و این در حالی است که یکی از آنان بدون هیچ تخلفی احضار شده بود و طبعاً تبرئه نیز شد!

وی تاکید کرد: نتیجه این احضار آن‌هم در روز قبل از مسابقه چیزی به‌جز ایجاد دلهره و اضطراب برای بازیکنان و اعضای تیم ذوب‌آهن در برنداشت.

مدیرروابط عمومی باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: برگزاری جلسات روزانه و پی‌درپی کمیته انضباطی بسیار امر پسندیده‌ای است اما به شرطی که مثل همه‌جای دنیا ۱۶ دوربین از زوایای مختلف در سالن وجود داشته باشد تا تصاویر را جهت بررسی بی‌طرفانه ثبت نماید؛ نه این‌که این وظیفه مهم به‌عهده یک نفر گذاشته شود تا با دفتر ، قلم و کاغذ مشاهداتش را نوشته و بر آن مبنا تیم‌ها قضاوت شوند و خاطیان واقعی دیده نشوند و به عنوان مثال  توهین و فحاشی های تماشا گران به بازیکنان و‌کادر تیم ذوب آهن نادیده گرفته شود .

وی خاطرنشان کرد: اجحاف دیگری که به تیم ذوب‌آهن شد، ممانعت از ورود هواداران این تیم به سالن مسابقه بود؛ هوادارانی که با تحمل سختی راه و صرف هزینه بسیار و با هماهنگی با فدراسیون، ثبت نام  و واریز وجه از اصفهان به تهران آمده بودند تا انتهای کوارتر نخست پشت درهای بسته منتظر کسب مجوز ورود معطل مانده‌اند.

رمضانی ادامه داد: این در حالی است که تیم شهرداری گرگان با وجود اعلام ۲ تعلیق جهت هوادارانش  و با ۳ برابر تعدادی که طبق اعلام صریح کمیته انضباطی فدراسیون مجاز بودند و برخلاف تمامی قوانین و ضوابط دو ساعت قبل‌از شروع مسابقه در سالن مستقر بودند.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: متأسفانه و علی‌رغم میل باطنی وقتی تکه‌های پازل اتفاقات بازی سوم را کنار هم می‌گذاریم، به جمع‌بندی ناراحت‌کننده‌ای می‌رسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز