خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان:

اجرای طرح 3070 موجب کاهش مراجعات به شعب بیمه و رضایت‌مندی مردم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۹۴

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت:با اجرای طرح ۳۰۷۰ مراجعات به شعب کاهش پیدا کرده است و رضایت‌مندی را در بر داشته است.

به گزارش ایلنا از همدان، جواد جمور در سومین روز از هفته کارگر در مراسمی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با تبریک هفته کارگر گفت: کارِ با کیفیت و کارگر متخصص و متعهد، امروزه نقش بسیار تعیین کننده ای در اقتصاد یک جامعه دارد.

جواد جمور با اشاره به سخنان  مقام معظم رهبری در مورد اهمیت نقش کارگر در جامعه گفت: کارگر، ستون فقرات اقتصاد و ستون فقرات تولید است.

جمور اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از گذشته با نام بیمه کارگری، مشهور و افتخار دارد که همیشه در کنار این قشر شریف بوده و در فراهم اوردن امکانات درمانی و انجام تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت، خدمتگزارِ صدیق این عزیزان باشد و بویژه در این سال که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز نامگذاری گردیده و هیچگاه خود را از کارگر جدا ندانسته و سعادت آنان را سعادت خود می‌داند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ توسط سازمان تأمین اجتماعی، ۳۰ خدمت حضوری این سازمان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود وافزود: با اجرای طرح ۳۰۷۰ مراجعات به شعب کاهش پیدا کرده است و رضایت‌مندی را در بر داشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به قابلیت ها واقدامات طرح 3070 گفت: استان همدان درعملیاتی کردن طرح 3070 وضعیت مطلوبی دارد ودربرخی از خدمات 100 درصد عملیات اجرائی ارائه خدمت به صورت غیرحضوری والکترونیکی انجام می گیرد.

جمور ادامه داد: از جمعیت یک میلیون و 737 هزار نفری استان 256 هزار نفر بیمه شده داریم که 138 هزار نفر از این بیمه شدگان کارگر بوده و رقم قابل توجهی است.

وی گفت: آنچه امروزه، معیار مقایسه و برتری کشورهاست شاخص‌های رفاه اجتماعی است و عزت‌مندی انسان‌ها در کشورهای با شاخص‌های رفاهی بالاتر، بهتر حفظ می‌شود. پوشش بیمه‌ای مزدبگیران، اولین و مهم‌ترین حیطه وظایف سازمان تأمین‌اجتماعی است.

جمور اضافه کرد: در سازمان تأمین‌اجتماعی سطوح مزدبگیری مختلفی داریم و ما به شکلی این موضوع را در تأمین‌اجتماعی داریم و باید برای بهبود و ارتقای شرایط مطابق با سیاست‌های ابلاغی اقدام کنیم تا افراد، تمایل و رغبت بیشتری برای استفاده از سطوح بالاتر خدمات بیمه‌ای داشته باشند و باید شرایطی فراهم کنیم که افراد تحت پوشش بتوانند و علاقمند باشند که از سطوح بالاتر استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز