خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

در توسعه روستایی گلستان عقب ماندگی زیادی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۳۸

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: درحوزه توسعه روستایی گلستان عقب ماندگی زیادی داریم و لازم است همه دستگاه های استان برای رفع این عقب ماندگی کمک کنند.

سید محمد حسینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: در روزهای اخیر بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه  عمران روستایی در استان کلنگ زنی و افتتاح شد که تاثیر زیادی در بهبود خدمات رسانی به روستاییان خواهد داشت.

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست که اعتبارات بیشتری در شورای برنامه ریزی شهرستان های خود برای توسعه روستا ها اختصاص بدهند.

حسینی ادامه داد: گلستان ۲۵ روستا که دارای بافت ارزش هستند دارد و در حال حاضر برای ۸ روستا مطالعات طرح بهسازی بافت با ارزش انجام و کار در ۶ روستا شروع شده است.

وی تصریح کرد: ۹۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم که این روستاها سهم بسیار زیادی دراقتصاد گلستان دارند ولی متاسفانه درحوزه توسعه روستایی دچار عقب ماندگی هستیم.

وی افزود: درسالجاری ۲۰ هزار واحد برای محرومان طی تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان در کشور ساخته می شود که سهم استان گلستان ۵۷۸ واحد است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

وی گفت: در اواخر فروردین ماه گذشته آتش سوزی در روستای ارازگل شهرستان رامیان رخ داد که به هشت واحد مسکونی خساراتی وارد شد و پس از ارزیابی های کارشناسان  پنج واحد نیازمند احداث مجدد و سه واحد نیازمند تعمیرات است.

وی خاطرنشان کرد: بزودی با حمایت بنیاد مسکن گلستان، کمیته امداد و بهزیستی با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض به حادثه دیدگان، عملیات احداث و تعمیر این واحدها شروع می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز