خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

ورود موثر مدارس غیر دولتی در حوزه مهارت آموزی و کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۱۹۰

استاندار سمنان گفت: مدارس غیر دولتی در حوزه مهارت آموزی و کسب و کار ورود جدی و موثر داشته باشند و در استان نیز بسته های تشویقی برای این مراکز تدوین و ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز 6 اردیبهشت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن یادگار امام استانداری بیان کرد: از تمامی ظرفیت های موجود برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان و شهرستان ها استفاده شود.

وی افزود: در قالب برنامه شاد و در طی همه گیری کرونا اقدامات خوبی توسط معلمین انجام شد و حجم وظایف آنها افزایش یافت که جای تقدیر دارد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی تکلیف دارند با ستاد گرامیداشت مقام معلم همکاری لازم و مطلوب را داشته باشند، تصریح کرد: مدارس غیر دولتی در حوزه مهارت آموزی و کسب و کار ورود جدی و موثر داشته باشند و لذا در استان نیز بسته های تشویقی برای این مراکز تدوین و ارایه خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: بانک های استان برای ارائه تسهیلات به متقاضیان تاسیس و راه اندازی مراکز آموزشی غیردولتی آمادگی دارند.

وی یادآور شد: از مناطق کم برخوردار بافت فرسوده و حاشیه شهرهای استان درحوزه ایجاد مراکز آموزشی، غفلت صورت نگیرد و توسعه متوزان آموزشی در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: آموزش و پرورش نقش موثری در تحقق شعار سال خواهد داشت که لازم است برنامه عملیاتی و کاربردی مدون خود را در این حوزه در استان ارائه کند.

هاشمی ادامه داد: تقویت امور مرتبط با آموزش و پرورش به نوعی سرمایه گذاری و توجه به نیروی انسانی و مدیریت آینده نظام است که ضرورت دارد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز