خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

ممنوعیت نگهداری فضای سبز دستگاه های اجرایی سمنان از محل آب شرب

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۰۷

استاندار سمنان گفت: نگهداری فضای سبز دستگاه های اجرایی استان از محل آب شرب ممنوع بوده و نیاز است در این حوزه نظارت ها به صورت جدی وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز 24 فروردین در کارگروه حفاظت از منابع آب به سالن جلسات یادگار امام استانداری گفت: ضرورت دارد تا تمامی پروژه های نیمه تمام درحوزه آب و آب رسانی در استان باتسریع در روند اجرایی در اسرع وقت به پایان برسد.

وی با تاکید بر اینکه در استان با کمبود شدید آبی و کمبود بارندگی مواجه هستیم، یادآور شد: نگرانی هایی درخصوص فرونشست زمین وجود دارد که نیاز است تدبیرهای لازم صورت گرفته و مدیریت مطلوب انجام شود.

هاشمی ادامه داد: در بحث تامین آب نباید از روستاها غافل شویم و جهاد کشاورزی نیز ضرورت دارد با اولویت روستاهای دارای تنش آبی، قنوات را احیا کنند.

وی افزود: در آبرسانی به مناطق دارای کم آبی، تمام امکانات استان و همچنین ظرفیت بخش خصوصی به کار گرفته شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: در بحث مدیریت فضای سبز، شهرداری ها نباید از آب شرب استفاده کنند و شهرداری هایی که در این خصوص اقدام نکردند نسبت به جداسازی آب اهتمام ورزند.

وی بیان کرد: شناسایی انشعابات غیرمجاز در روستاها با همراهی دهیاری ها در دستور کار قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز