خبرگزاری کار ایران

مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۵۳

مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران قزوین که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شده بود با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت گرامی‌داشت هفته کارگر مسابقات تیراندازی قهرمانان کارگران استان امروز با حضور با 40 ورزشکار در باشگاه تیراندازی کوثر برگزار شد.

در بخش تیمی، تیراندازان تیم‌های آتش نشانی قزوین، شهرداری منطقه یک، شیشه فلوت، توزیع برق استان  در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی تفنگ بادی آتش نشانی قزوین رتبه اول را به دست آورد، شهرداری منطقه یک و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین هم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی تپانچه بادی هم  آتش نشانی قزوین اول شد، تیم فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین و شهرداری منطقه یک رتبه‌های دوم و سوم  را کسب کردند.

در بخش تفنگ آقایان حسین مبارک آبادی از آتش نشانی قزوین، محسن پارسایی مهر از آتش نشانی قزوین و احمد درگاهی از شهرداری به ترتیب رتبه‌های اول  تا سوم را به دست آوردند.

در بخش تفنگ بانوان هم زهره مهدوی نیا از توزیع برق و سپیده شهراسبی به طور مشترک رتبه اول را از آن خود کردند، زیبا محرابی راد از تامین اجتماعی و  پرستو ملا اسمعیلی از شیشه فلوت در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تپانچه آقایان هم حسین اکبری رضایی فرد از گلپخش اول و ابوذر رهگوی از شهردار رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند، محمدعلی غلامی از آتش نشانی قزوین و پرهام برخورداری هم به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش تپانچه بانوان هم سپیده رضوی از آموزش و پرورش، سحر علیخانی از تامین اجتماعی و مونا دربان از بالین تک به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز