خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حمایت از تولید و دانش بنیان ها را برنامه محور و با جدیت دنبال می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۵۳

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین لقب گرفته از این رو با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده ایم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اشتهارد که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور صورت گرفت، افزود: شیفت شب 4 مجموعه تولیدی و صنعتی را مورد بازدید قرار دادیم.

وی ادامه داد: امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین لقب گرفته از این رو با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده ایم.

عبداللهی گفت: برای احصا مشکلات تولیدکنندگان و اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع آنها به صورت میدانی و برگزاری جلسات تخصصی اقدام می کنیم.

وی افزود: امید است با برنامه ریزی هایی که در این رابطه صورت گرفته بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی سیزدهم توفیق یابیم.

کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نیز در این بازدید با اشاره به اینکه جای خرسندی دارد که امشب در یکی از پر امیدترین شهرک های صنعتی کشور حضور داریم، گفت: حدود 100 هزار واحد تولیدی در کشور مستقر هستند که از این تعداد 65 هزار واحدصنعتی، 23 هزار واحد کشاورزی و 12 هزار واحد گردشگری هستند.

کوشش تبار اضافه کرد: بخش بزرگی از واحدهای تولیدی مطرح کشور در استان البرز مستقر هستند که نقش عمده ای در تولید و صادرات کشور دارند.

وی گفت: بدون شک دولت برای حمایت جدی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور برنامه دارد و برای این منظور حدود 400 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این بخش در بودجه 1401 پیش بینی کرده است.

معاون وزیر کشور افزود: همچنین 140 هزار میلیارد تومان در قالب تبصره 18 و 140 هزار میلیارد تومان نیز منابع بانکی برای استان ها پیش بینی شده است.

وی گفت: درصدد هستیم فضای مطلوبی برای حمایت از تولید و دانش بنیان ها در کشور ایجاد کنیم.

کوشش تبار افزود: استاندار البرز شناخت بسیار خوبی از ظرفیت های استان دارد و حامی جدی تولید و دانش بنیان ها است از این رو شرایط برای توسعه و پیشرفت در البرز فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز