خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد علوی کشور در املش خبر داد:

ساخت ۲۰هزار واحد مسکن محرومان در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۱۵

رئیس بنیاد علوی کشور در املش گفت: در اقدامی مشترک بین بنیاد علوی و بنیاد مسکن، ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در مدت دوسال ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا از املش، وحید خاوه‌ای در حاشیه مراسم آغاز ساخت مسکن محرومان در روستای ییلاقی لرود دهستان سمام بخش رانکوه شهرستان املش گفت: از مهمترین برنامه‌های بنیاد علوی در کنار مسائل فرهنگی و آموزشی و اشتغال مناطق محروم، تامین مسکن محرومان است که در این راستا در برنامه‌ای دوساله و در تفاهمی مشترک با بنیاد مسکن ۲۰هزار واحد و با کمیته امداد ۱۰هزار واحد و با بهزیستی ۱۸هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان کشور ساخته می‌شود.

رئیس بنیاد علوی کشور با بیان اینکه تاکنون ۱۲هزار و ۴۰۰ واحد به بهزیستی تحویل داده شد گفت: بقیه هم تا دو سال آینده برای خانواده‌های دارای دو معلول یا بیشتر و بدون مسکن مناسب تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه گفت: بنیاد علوی کشور در کاری مشترک با وزارت آموزش و پرورش تعهد دارد در مدت ۲ سال ۶۰۰ کلاس درس را آماده و به این وزارتخانه تحویل دهد و یک مرکز درمان هم در لوندویل ایجاد کند که منتظر تایید نهایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وحید خاوه‌ای گفت: بنیاد علوی، شهرستان املش را به عنوان منطقه هدف پیشرفت و آبادانی انتخاب کرده و با توجه به تخریب راه ارتباطی مناطق ییلاقی این شهرستان براثر رفت و آمد کامیون‌های حامل سیمان دیلمان، پس از بررسی کارشناسان بنیاد علوی و راه و شهرسازی، وضعیت نامطلوب فعلی راه مناطق ییلاقی املش ساماندهی اساسی می‌شود.

وی در پایان گفت: در تفاهم نامه بین بنیاد علوی و بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی گیلان ۷۶۳ واحد مسکن برای محرومان املش و تالش ساخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز