خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز خبرداد؛

رفع مشکلات بیمارستان کودکان تبریز دغدغه اصلی ما است/لازمه رفع مشکلات این بیمارستان همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۶۴

فرماندار شهرستان تبریز گفت: رفع فوری مشکلات بیمارستان کودکان مردانی آذر، دغدغه اصلی ما است و در این خصوص اقدامات اساسی به انجام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علی جعفری آذر در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان اخیرا" به طور رسمی راه اندازی شده و تمامی امکانات و بیماران بیمارستان قدیم کودکان به این محل جدید منتقل شده است، مشکلات عدیده ای برای بیماران و همراهان وجود دارد که باید با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی اقدام به رفع آنها شود.

وی به بازدید اخیر خود از بیمارستان کودکان اشاره و اضافه کرد: هر چند از یک سال قبل مقدمات راه اندازی این مرکز درمانی شروع شده، اما مشکلاتی در زمینه ایاب و ذهاب، راه های دسترسی و امور مربوط به آب و فاضلاب آن وجود دارد که باید در نشست تخصصی و ویژه نسبت به ارایه راهکارهای رفع آنها اقدام کرد.

جعفری آذر یکی از مشکلات مهم بیمارستان کودکان تبریز را نحوه رفت و آمد به این محل بیان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه این بیمارستان در حوزه استحفاظی باسمنج قرار گرفته است، باید با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و نیز راهنمایی و رانندگی و شهرداری تبریز و باسمنج جلسه ای برگزار و تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شود.

وی لازمه رفع مشکلات کنونی بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز را همکاری و همیاری دستگاه های مختلف اجرایی اعم از دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، شرکت واحد اتوبوسرانی، آب و فاضلاب، برق و راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: بدون تردید رفع این همه مشکل از عهده دانشگاه علوم پزشکی خارج است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه بیمارستان تخصصی کودکان با ۵۴۰ تختخواب نه تنها برای این شهرستان، بلکه برای کل استان خدمات رسانی می کند، افزود: علاوه بر آذربایجان شرقی از سایر استان های همجوار نیز بیمارانی در این مرکز درمانی وجود دارد که این امر ضرورت رفع مشکلات را اجتناب ناپذیر کرده است.

بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر به عنوان بزرگ ترین مرکز درمانی تخصصی کودکان منطقه شمال غرب کشور در زمینی به وسعت ۹ هکتار از حدود یک ماه قبل فعالیت رسمی خود را شروع کرده است که به دلیل واقع شدن در جاده تبریز- باسمنج مشکلاتی را برای مراجعان، به ویژه از لحاظ دشواری تردد به آن به دلیل فاصله ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر، به وجود آورده است.

تمامی هزینه های ساخت و تجهیز این بیمارستان با زیربنای ۵۵ هزار مترمربع توسط خانواده مردانی آذر، خیر تبریزی تقبل شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز