خبرگزاری کار ایران

در خواست شهرداری از شورای شهر؛

واژه «پنجه بوکس» را در مورد کشته شدن کارگر خدماتی به کار نبرید

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۷۹

معاون خدمات و فضای سبز شهرداری تهران از اعضای شورای شهر خواست تا از واژه «پنجه بوکس» در مورد کشته شدن کارگر بازیافت استفاده نکنند، تا شهرداری طی ۱۰ روز آینده کلیات و جزئیات را به شورا ارائه دهد.

معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران درباره کشته شدن کارگر بازیافت گفت: فرد کشته شده دستفروش نبوده و درگیری هم نه با عوامل سد معبر بلکه با عوامل پیمانکار بازیافت رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مجتبی عبداللهی امروز با حضور در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر درباره چگونگی جان باختن کارگر بازیافت، گفت: حادثه پنجشنبه هفته گذشته رخ داد و متوفی یک هفته در بیمارستان بستری بود، اما به رغم تلاش‌های پیمانکار و پزشکان «علی چراغی» جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ متوفی دستفروش نبوده است و درگیری هم نه با عوامل سد معبر بلکه با عوامل پیمانکار بازیافت رخ داده است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: پس از وقوع این حادثه، پیمانکار بلافاصله خود را به کلانتری معرفی کرد و آگاهی نیز وی را احضار و تشکیل پرونده صورت گرفته است.

وی از اعضای شورای شهر خواست تا فرصت کوتاهی در اختیار شهرداری تهران قرار دهند، تا برای ارائه گزارش در مورد این حادثه کار کارشناسی صورت بگیرد.

عبداللهی ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده گفت: موضوع از طریق دستگاه قضا پیگیری می‌شود و در ارتباط با مشکلات خانواده مرحوم نیز هر کاری که در توانمان باشد، انجام خواهیم داد.

معاون خدمات و فضای سبز شهرداری تهران از اعضای شورای شهر خواست تا از واژه «پنجه بوکس» درمورد کشته شدن کارگر بازیافت استفاده نکنند، تا شهرداری طی ۱۰ روز آینده کلیات و جزئیات را به شورا ارائه دهد.

در ادامه معصومه آباد با اشاره به اعتراضی که سال‌هاست در مورد نظارت بر پیمانکاران مطرح است، گفت: برخی پیمانکاران از کودکان برای تفکیک زباله استفاده می‌کنند، ازهمین رو دیگر نباید از این پیمانکاران استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز