خبرگزاری کار ایران

جابجایی یک میلیون نفر مسافر در سال گذشته در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۴۸

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: سال گذشته یک میلیون و 292 هزار نفر مسافر جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد با اعلام این خبر افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب حدود 267 هزار مورد سفر انجام شده است.

وی از جابجایی حدود 84 هزار نفر مسافر نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان مسافر در بازه زمانی 25 اسفند تا 15 فروردین در قالب بیش از 13 هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت 54 شرکت مسافری در استان اردبیل گفت: بیشترین مسافر استان از شهرستان های اردبیل، مشکین شهر، خلخال و پارس آباد جابجا شده است.

شیرین زاده با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم از فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: 2 هزار و 522 راننده در بخش مسافری و ناوگان های حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند.

وی از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه 141 به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلفات شرکت ها و رانندگان رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز