خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

تعرفه بلیط‌ ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در استان اردبیل در ایام نوروز افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۶۸

​معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: قیمت بلیط های نوروزی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی افزایش نخواهد یافت.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده  در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی ۱۴۰۱، با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جهت آماده سازی و استقبال از مسافران برنامه ریزی کرده است، افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته همکاران و دستگاه های تابعه، اعم از داخل شهری و خارج از شهری به حالت آماده باش هستند و در خارج از شهر دستگاه های مختلف از جمله پلیس راه، حلال احمر، اورژانس، امدادخودرو و راهداری با تمامی تجهیزات آماده ارائه خدمات به همشهریان می باشند.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی با ۸۰ درصد ظرفیت خود  مسافران را سوار خواهند کرد. تمامی پروتکل های بهداشتی از طرف دست اندرکاران حمل و نقل و همچنین مردم باید رعایت شود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: سیستم های نظارتی از جمله سامانه امید و سایر سامانه ها، مسافران را به جهت رعایت پروتکل بهداشتی کنترل خواهند کرد و تمامی متصدیان حمل‌ونقل باید سه دوز واکسن کرونا را باید ترزیق کرده باشند.

وی با بیان اینکه مسافران از طریق سامانه امید استعلام خواهند شد و اگر مشکلی نداشته باشند اجازه صدور بلیط را خواهند داشت تصریح کرد: ضروری است مسافران کارت واکسن یا تست منفی pcr همراه خود داشته باشند همچنین تمامی شرکت های حمل و نقل و رانندگان موظف به رعایت فاصله گذاری پروتکل های بهداشتی هستند. 

وی در پایان گفت: استان اردبیل در سال گذشته رتبه اول کشوری را در جهت رضایتمندی مسافرین و رسیدگی به شکایات مسافرین کسب کرده است و امیدواریم از این بیشتر نیز در خدمت مسافران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز