خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خبر داد؛

پلمپ 15 مرکز غیر بهداشتی متخلف در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۱۵

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از پلمپ 15 مرکز غیر بهداشتی متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان؛ محمدشریف زارعی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا به امروز 5834 مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی شهرستان کاشان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طی این بازدید ها 19 مورد تخلف به مراجع قضایی معرفی و 15 مرکز غیر بهداشتی متخلف پلمپ و تعطیل شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه و رییس ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای کاشان تصریح کرد: خط قرمز مدیریت شهرستان در حفظ سلامت و امنیت مردم است که در همین راستا در بازرسی های صورت گرفته توسط مامورین بهداشت 2908 کیلوگرم مواد فاسد در برخی صنوف کشف و معدوم شده است.

زارعی در ادامه بیان داشت: در طی این مدت 67 مورد شکایت مردمی در اماکن و مجموعه های مختلف وجود داشت که خوشبختانه ظرف مدت کمتر از 24 ساعت به شکایات مردمی رسیدگی شد.

رئیس ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونای کاشان در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته 26نفر جدید در منطقه کاشان به کرونا مبتلا شده که با بستری شدن 5 فرد جدید در مجموع 20 نفر در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند و از این تعداد 5 نفر در بخش مراقب های ویژه به سر می برند که لازم است شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی تا ریشه کن شدن این بیماری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز